Post by reftarachcockstat on Feb 5, 2022 2:51:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker penger ▞▞▞
▞▞▞ Maling etter nummerfargespill 2022 version ▞▞▞
Hei, jeg liker denne appen, men her i det siste har jeg blitt frustrert over den fordi hver gang jeg klikker på et bilde for å fargelegge når det laster inn, blir en del av bildet kuttet av. Vennligst fiks dette.
Fantastiske bilder herlige og avslappende, men bilder av for lette å fargelegge blir du ferdig med et bilde for fort
Jeg skulle betale for å få tilgang til denne appen uten annonser og gratis hint før jeg så prisene dine, og Wow!! Aldri!! Jeg måtte se på den to ganger, og alt jeg kunne tenke var at du tuller! Pokker, Happy Color er bare 3 dollar for total tilgang! Ingen annonser og ubegrensede hint! Og den spiller jevnt, ikke flekkete som din. Beklager, men jeg kan ikke anbefale denne appen i det hele tatt.
Jeg pleide å elske denne appen. Jeg bruker den fortsatt, men de har blitt litt latterlige med annonsene!! Det er synd fordi selve appen er bra. De har et bredt utvalg av bilder og musikken noen av dem har er fin. Det pleide å være en av favorittappene mine, men nå har de tatt noe som skal være beroligende og avslappende og gjort det til irritasjon. Hvis de fortsetter å legge ut flere annonser, ender jeg opp med å slette det.
Jeg elsker absolutt denne appen. Jeg har prøvd det mange andre og prøver nye som kommer ut, men denne er den jeg fortsetter å gå tilbake til og jeg har gjort det i over 3 år og vil fortsette å bruke den.
Jeg liker virkelig dette spillet. Kunsten er veldig pen, og jeg liker hvordan noe av kunsten er lettere å fargelegge enn andre. Noen ganger feiler tilleggene spillet mitt litt, men ikke ofte. Det er også forskjellige stiler å velge mellom, og flere bilder blir stadig lagt til spillet. Jeg liker denne funksjonen fordi jeg farger minst ti bilder hver dag! Imidlertid kan tallene bli veldig små og vanskelige å fargelegge og finne, så jeg må bruke hintene mine mer enn jeg liker. Men alt sammen bra spill!
morsom og ganske avslappende ngl, men ganske mange annonser her og der. ærlig talt, jeg har ikke noe imot det noen ganger, men jeg liker ikke at du må fylle ut de minste plassene
Jeg elsker appen! Jeg bruker den hver dag og liker det meste. Utvalget er flott med forskjellige stiler, vanskeligheter, temaer og førsteklasses bilder. Jeg betaler for et månedlig abonnement. Jeg elsker å kjøpe premium artist-samlingene siden de er veldig unike. Når det er sagt, bør det være en måte å sortere ferdige bilder på enten etter tema, artist, eldste, nyeste osv. Lignende stilbilder lastes opp til forskjellige gratisfaner. Det ville vært fint å sortere dem eller filtrere for senere visning.
Jeg liker dette spillet veldig godt, jeg spiller det nesten hver dag, men når jeg blar gjennom bildene mine finner jeg det vanskeligere og vanskeligere å finne det jeg vil ha, dette er delvis fordi jeg har en stor mengde ferdig kunst, men hovedsakelig fordi det er sortert etter sist fullført, ville et grundigere sorteringssystem for ferdig kunst være til stor nytte for dette spillet
Flott app, men det trengs for mye intern lagringsplass! Jeg elsker denne appen, den er veldig intuitiv å bruke og veldig morsom, men jeg må dessverre avinstallere den fordi den tar for mye intern lagringsplass og det er ikke mulig å flytte den til ekstern lagring, noe som burde være en ganske grei funksjon å implementere . Den bruker for øyeblikket 1,2 GB, noe som er altfor mye til at jeg klarer å beholde det.
Paint by Number Coloring Games Deskové ttg
Elsker denne maleappen! Ville ha vært 5 stjerner bortsett fra å avslutte er vanskelig.
Dette er en veldig dårlig app fordi jeg mistet alle dataene mine som jeg jobbet hardt for, pluss at jeg gikk tilbake for å se på bildene mine og det neste du vet er at alle bildene mine som jeg malte ble slettet og jeg begynte å gråte i en time fordi bildene var virkelig vakre, JEG VIL SAKE DENNE APPEN
Edit: Jeg la ut en anmeldelse for over et og et halvt år siden og klaget over en feil i spillet som sletter all fremgangen min. Jeg har akkurat funnet ut hva problemet er. Hver gang jeg tømmer bufferen for denne appen, sletter den all fremdriften min. Jeg vet om det er en feil i appen som gjør at all fremdriften min slettes når jeg tømmer bufferen eller hva, men jeg tenkte bare at jeg skulle oppdatere anmeldelsen.
Verf op nummer kleurspellen Bordspellen njr
Elsker dette! Bildene er vakre og fargene elegante. Veldig avslappende! Jeg elsker hvordan det går til neste farge automatisk som lar meg fortsette å fargelegge i stedet for å spise tid på å lete etter et område når fargen er ferdig. Jeg ønsker å bli feid bort, ikke holdes konsentrert på bakken. Dette er det beste!
Paint by Number Coloring Games போர்டு panq
Elsker det
Denne appen pleide å ha 5 stjerner, men ikke nå. Jeg prøvde å sende e-post til dette selskapet om et bestemt bilde, men de gjorde aldri noe med det. Det er en dame med teskjorte på, og på forsiden står det "Just Nobody" Spørsmålet mitt er hvorfor skulle de annonsere kvinner som bare ingen. Det er så trist at det er meldingen de viser.
Jeg brukte nesten like mye tid på å se reklamer som jeg gjorde på fargelegging. Hint er vanskelig å få. Ofte finner man ikke området som skal farges fordi det er feil farge på feil sted eller fordi området er så lite at fargetallene ikke passer inn i det. Bonusbilder er en unnskyldning for å få deg til Facebook-boksiden for flere annonser. Det tar mye tid bare å finne ut at jeg allerede har bildene. Men når jeg bruker alle bonuslenkene, finner jeg de jeg ikke hadde selv etter å ha prøvd å få dem
Hei. Jeg elsker dette spillet og alt, men det slår alltid av på bestemte bilder og sparker meg ut av spillet. Jeg vet også at dere må legge ut annonser på spillene for penger, men det er for mye. Begrens hvor mye du legger på deg. Det begynte bra, men så gikk ting gale og nå sparker det meg ut. Jeg vil beholde spillet, fordi det er fint og alt, men jeg har begrenset tålmodighet når det kommer til annonser og avslutning. Takk skal du ha
Det er kjempe bra lover du må laste dette spillet ned med en gang.♡♡
Kjekt at vi slipper å trykke på neste nummer(farge).
gøy å spille
Elsker bildene, men hater det faktum at det ikke gir hint (det vil vise deg annonsene for hintene, men faktisk aldri gi deg hintet! Jeg har et par bilder som jeg ikke kan lagre. I' m mangler 1 bitteliten flekk, men når jeg" treffer" hintikonet forteller det meg at "annonsen ikke vil lastes inn". I tillegg har den de bittesmå plassene som er veldig vanskelige å finne. (Hvorfor trenger du tipsene!) Dessuten låser den MYE.
Jeg elsker denne appen! Jeg elsker måten fargen flommer inn i linjene. Det er veldig beroligende. Jeg er ikke en fan av annonsene. Jeg ville betalt, men denne er bare for mye. Jeg foretrekker en engangsavgift fremfor en månedlig avgift. Happy Color er min andre favoritt, og jeg betalte for at den skulle være annonsefri, kun $4,99 én gang. Jeg skulle ønske dette var det samme. Formatene er identiske.
Spillet er veldig morsomt. Bildene er pene, varierte og fargene er vakre. Min eneste klage er det faktum at jeg ikke kan fargelegge spesielle sider eller få gratis tips. Når jeg prøver, står det at prisvideoen ikke fungerer. Dere tjener penger på disse annonsene, så jeg tror dere bør fikse dette problemet ikke bare for kundenes skyld, men også for deres skyld.
Verf op nummer kleurspellen Bordspellen mtf
👍👍👍👍👍😁😁😁😁😁😁😎😎😎😎😎
fargeleggingsdråper (og du må fortsette om og om igjen; og HVIS du er HELDIG KAN du bli ferdig med bildet FØR det faller og du MÅ begynne å fargelegge på nytt)!!!!
Bra
De beste bildene for å fargelegge nye hver dag er de beste. Detaljene i noen bilder er vakre. Hadde det i 3 år og har aldri ønsket noen annen fargeapp som er best noensinne
Paint by Number Coloring Games બોર્ડ xms
Dette spillet er flott, det eneste jeg ikke liker er at annonsene jeg har sett flere annonser enn før, noe som er litt irriterende, men det er ikke dårlig. Jeg liker at du kan lagre bildet og være i stand til å bli kvitt vannmerket, og alle de forskjellige typene tegninger.
Elsker spillet. Litt dumt at ikke alle bildene er spesielle farger, men ellers veldig bra. 😃🤩
Tidligere elsket denne appen, men nylig begynte den å fryse og krasje og jeg mister all fremgang på et bilde! Edelstener blir borte og jeg må starte bildet på nytt !! Sendte tilbakemelding men ingenting skjedde ingen respons når jeg kan spille jeg elsker appen!!
Super moro, men i det siste hver gang jeg bruker appen, feiler den. Jeg begynner å fargelegge en side og feilene begynner. Jeg kan ikke engang fargelegge et bilde 50 % uten at appen feiler og fryser.
Den var veldig bra.
サッカースーパースター(Soccer Super Star) スポーツ bcd
Absolutt elsker dette. Skulle ønske de også ga oss muligheten til å fargelegge sidene slik vi vil med fargene de har!!!!
Paint by Number Coloring Games Jocuri pe tablă yep
Masse å velge mellom og skikkelig moro !
Lag bildene du må se som gratis. I stedet for å kjøpe edelstener gjør det også slik at "du kan få 40 gratis edelstener hvis du ser denne annonsen." Hvis du gjør det, vil jeg øke stjerneanmeldelsen min.
Så bh