Post by reftarachcockstat on Feb 5, 2022 3:12:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Do Not Fall .io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Do Not Fall .io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Do Not Fall .io 2022 version ▞▞▞
yuo
Erittäin hyvä Ei mainoksia, mutta kerroksia pitäisi olla paljon
Tämä peli on hauskaa! Pelaajat putoavat 1. sijalle.
Do Not Fall .io آرکید cifj
Siistiä ja hauskaa
En tiedä kuinka kauan tämä pysyy hauskana, mutta rakastan sitä tiedän, että se on syksyn repeämä, mutta se on silti hauskaa Rakastan skinejä Thair erittäin helppo saada paras peli, jonka olen koskaan pelannut, se on koukuttava ja vaikka se on BOTS. Mielestäni se on parempi kuin syksyn kaverit, tehkää enemmän syksyn kaveripelejä
ihana peli <3
Se on liian helppoa
Ohjaimet ovat kovia ja peli on vähän hidasta ja pelin pointtia
Pelissä on potentiaalia ja hauska lähtökohta Sen 1 suuri puute on tie helpoksi. Joskus voi voittaa ai vielä ensimmäisellä alustalla (yleensä 2.). Luo älykkäämpiä ilmaisuja tai salli oikeita pelaajia vastaan ja 5 tähden peli
Vietä enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaamiseen. Vain Al-pelaajat, ei oikeita online-pelaajia.
Hyvä peli 🎮 ja kiitos vielä ja vielä kerran
... Soini game directly without a Google account, no registration, no login required. ... apk: Hole.io. apk: Do Not Fall .io. Top Developers.
Iha kova
Tank War - Chrome Web Store
Do Not Fall .io Zręcznościowe cah
Syy pelin jälkeen yksi on lisäys ja aiheuttaa, että työnnät ihmiset pois yhdellä virran kytkemisestä ja se on niin hidasta mobiililaitteille
Mielestäni pidän siitä, että se oli erittäin hyvä peli 😘😘😘😘😘😗😗😗😗😗😍😍😍😍😘😚😚😚😚😚😙😙😙😙😙😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😚😚😚😚😚 😚😚☺☺☺☺😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
Huonoin peli. Super helppo pelata. Monet lisäykset.
Älä lisää joukkoomme hahmoja rahasta,mikä ehdoton rahanotto,älä lataa tätä,Peli on perseestä,botit kuolevat nopeasti,ja kaikki täällä on täysin roskaa,
Erittäin hyvä peli , mielenkiintoinen peli ja erittäin rento peli . Olen saavuttanut tason 11 vain se on vähän vaikeampaa ja mielenkiintoista peliä on vaikea voittaa . Ja puku erittäin hyvä expecilay keskuudessamme drees erittäin mukava rakastan tätä peliä 😍😍🥰 joten en poista tätä peliä puku pls
Antaisin tälle arvosanaksi 5/10. Koska se nollaa pelin aina, kun haluan pelata sitä uudelleen. Sain 650 kolikkoa. Ja kun avasin sen uudelleen, sain 0 kolikkoa 😫😩
Pelin Yksityiskohdat ; Kehittäjä : SYBO Games ; Versio : 2.26.2 ; Kategoria : Pelihalli ; Päivittää : December 09, 2021 ; Vaatimuksista : Android 4.4+.
Tämä on paras peli, jonka olen pelannut pomoni kanssa, sinä pelikehittäjä olet mahtava
en ymmärrä sitä. Ei opetusta ja paljon mainoksia. Pelasi 10 kertaa hävisi 10 kertaa ei koskaan voittanut mitään. En näe mitään järkeä tässä pelissä.
Rocket Punch! Dėlionė ydhy
Do Not Fall .io Arkadne igre moqa
Tämä peli olisi hauskempaa, jos teet siitä moninpelin People- ja Fake among us -mainoksilla
Hyvä
Matkittu fall guyssistä ja keskuudessa ussista ja lagaa sairaan paljo o/5
Miksi näen ihon keskuudessamme😠😠😠😠
rakastan peliä ja grafiikkaa, ohjaimet ovat täydellisiä, enkä ole kokenut viivettä, pidän ehdottomasti pelistä. Nyt tiedän mitä ajattelet, jos se on niin hyvä peli, miksi annoit sille 3 tähteä, Ensinnäkin peli vie liikaa paljon tilaa, jos puhelimessasi ei ole paljon tallennustilaa, toiseksi suurin ongelma on se, että et kohtaa todellisia pelaajia, kehittäjät huijaavat sinua, tiedän tämän, koska jos sammutat Wi-Fi-verkon, peli toimii edelleen. Siksi annoin se 3 tähteä korjaa ongelmat ja 5 tähteä
The setting "Prevent WebRTC from leaking local IP addresses" has been removed since it is no longer necessary in modern browsers, except for Firefox for Android
Rakastan tätä peliä, tämä on paras peli koskaan! Mutta minä vihaan kaatumista. Sinun pitäisi kokeilla sitä nyt! Se on hauskaa, se on hyvä peli, se ei ole huono peli, se on hieno peli
Joten ensin kun mainokset tulevat, katsot mainoksen ja painat ristiä, sitten tulee musta näyttö, pls korjaa, että se ei ole niin mukavaa, sitten tulee jälleen risti ja sinun on painettava sitä, niin mainos loppuu.. ja miksi siellä on noin 20 PELAAJAA, huh, olen varma, että voit pudota toiselle tasolle laskennan jälkeen ja alat liikkua... Ja itse asiassa se on väärin, että mainoksia on paljon, tarkoitan, että mainoksia on vain jokaisen kierroksen jälkeen. Pls lisää kerroksia päihin, sillä kerroksia on vain 6 tai 7
Do Not Fall .io Žaid. automat. ydj
Se on niin hauskaa! Mutta ainoa ongelmani on mainokset, MUTTA TÄMÄ ON siistiä!
Liikaa lisäyksiä
Hasu kopio
Se on hauskaa, mutta siinä on paljon mainoksia
Annan arvosanan 12/20
Do Not Fall .io Arcade olr
Tämä on loistava peli, siinä ei ole paljon mainoksia ja se on erittäin mielenkiintoinen, mutta grafiikka on erittäin alhainen, se on joskus erittäin viivästynyt ja tietokone on tapa noob, pelaat noin 10 sekuntia ja peli päättyy ja sinä aina saada 1. sija. Skinit myymälässä maksavat 500 ja fontit 1000, mikä on aivan liian kallista, joten se periaatteessa haluaa sinun vain pelaavan hyvin pitkään, ja kun pelaat, se on erittäin tylsää.
Tämä peli on aika hauska! Avattavana on 34 sairasta skiniä ja 6 fonttia nimellesi. Skinit ovat 500 kolikkoa ja fontit 1000. Saat 100 kolikkoa, jos voitat, eli 5-8 peliä per skin. Olen noin 2 viikkoa ja minulla on kaikki, joten olisin kiitollinen, jos lisäisit lisää skinejä. Mainokset ovat myös ärsyttäviä, mutta eivät kauheita. Raketin tehostaminen vaatii hieman työtä, mutta sitä on vaikea käyttää. Lopuksi pelaajat ovat ilmeisesti botteja, vain fyi... Kaiken kaikkiaan hauska peli varmasti!
Mainos mainoksen perään ei hyvää
Janelle has cited all albums she loves main influences for The Arch Android, but ones she has specifically named, are Music of My Mind by Stevie Wonder, ...
Hyvä hyvä
helppoa mutta hauskaa
Olen asentanut tämän pelin vain antaakseni sille yhden tähden, koska se on sen arvosana. Kuten muissakin vuoden 2020 peleissä, jotka pääsevät kärkilistalle, on 30 sekunnin mainos joka 20. sekunti, mikä käytännössä todistaa, että saat enemmän mainoksia kuin todellinen pelaaminen! Kenenkään ei todellakaan pitäisi asentaa tätä roskaa peliä. Ihmisten kanssa, joilla ei ole silmiä tai suuta ja varsinainen peli ei ole hauskaa, tämä peli pitää seuraasi noin puolitoista minuuttia 🤮🤮🤮🤢🤢🤢💩💩💩
Tämä peli ei ole huono, mutta siinä ei ole mitään järkeä. Ja toivon, että peli lisää minipelejä, ei yhtä minipeliä, joka on kopioitu fallgaysilta
Tämä peli on hauska, mutta siinä on paljon lisäyksiä ja ohjaimet eivät toimi hyvin, joten annan sille 3 tähteä. 😀
Minulla on hauskaa ja pidän siitä, kuinka voit olla vuorovaikutuksessa muiden pelaavien ihmisten kanssa. Pidän myös siitä, kuinka he tekevät siitä, että sinusta voi tulla 1., 2., 3. jne. Suosittelen todella lataamaan sen.
Pidän siitä, miten peli on, koska sinun täytyy yrittää olla putoamatta pohjaan, muuten putoat ja kuolet ja pidän siitä, että voit saada nyrkkeilyhanskat ja raketit samanaikaisesti
Do Not Fall .io APK 1.47.0 Download Android
Älä lataa, et pääse pois pelistä
Lataa Hexagone Do Not Fall .io - Viimeisin Versio 1.0.2 Androidille Kirjoittanut Shaokao Games - Älä pudota! Pidä kissasi laattojen päällä niin kauan kuin